2009. október 12., hétfő

Van autóm!

Igen! Most már biztos!
Ugyan augusztus 28-án vettem egy autót, amit szeptember 18-án el is hozhattam a kereskedésből, végre most, 2009. október 9. napján ténylegesen a magaménak mondhatok! Megkaptam ugyanis a nevemre szóló forgalmi engedélyt! Szóljanak a harsonák! Repüljenek a postagalambok! Induljanak a kör-e-mail-ek! 41 (negyvenegy!) nap elteltével ugyanis kijelenthetem, van egy saját autóm!
Igazából tényleg örülök annak, hogy van egy közel új, metálszürke Swiftem, de ennél sokkal nagyobb öröm számomra, hogy végre lezárult az átírási procedúra, amit a Suzuki Patacs (vagy Suzuki Szabolcs, egyhülyeség...) intézett. Mert amit ezek a balfaszok csináltak, az kritikán aluli... Hivatalosan 15 napja van az embernek, hogy átírja a vásárolt gépjárművet. Már csak 5 évig kell imátkoznom, hogy ezért külön ne büntessenek meg... Mert az még hátravan szerintem... Ráadásul ezért még pénzt is kértek! Hogy rohadjanak meg! De nem megyek vissza reklamálni, inkább messziről elkerülöm őket. Amúgy is a sok-sok várakozás közben kértem tőlük egy "elakadásjelző háromszög, eü csomag, izzókészlet" pakkot. Amikor mondta a srác, akitől a kocsit vettem, hogy csak ilyen szétbontott, összekukázott megoldást tud, szúrós szemmel (mindkettővel) néztem rá, majd eldobta, és keresett tovább. Ekkor elővett egy újat az egyik zsír új SX4 csomagtartójából, és mondta, hogy akár ezt meg is tudom venni. Itt már kifejezetten csúnyán néztem rá, erre ő inkább felajánlotta ingyen. Ennek értéke kb. 5-7eFt, az átírásért pedig (ha a számításaim nem csalnak) 6eFt-ot számoltak fel, viszont elengedték az eredetvizsga árát, ami 17.000.Ft. Meg a többit már amúgy is tudjátok... De akkoris! 41 nap!!!
Időközben persze kiderült, hogy ha az ember nem a vásárlás napján köt biztosítást, hanem mondjuk csak 10 nappal később, akkor bizony szintén "megbüntetik"! Azért az idézőjel, mert nem büntetést kell fizetni, hanem MABISZ DÍJat! Azt sem tudtam hirtelen mi ez! Szerencsére google a barátom, hát rákerestem. Ez a díj a biztosítatlan napokra vonatkozó pótdíj. Hogy ezek is rohadnának meg!
Mindenesetre már nálam a forgalmi, az én nevem szerepel rajta, fizetem a törlesztőt, a biztosítást, a mabisz díjat, a benzint, az olajcserét, az olajszűrőt, a levegőszűrőt, a pollenszűrőt, az első ablaktörlőket, a hátsó ablaktörlőt (na ezt még nem, mert kicsit sokallom a 3500Ft-ot érte, de idővel muszáj lesz vennem), az ablakmosó folyadékot, a fagyállót, a teljesítményadót, a téligumit, a parkolójegyet, az átírást, a műszakit, a zöldkártyát, meg még a franc se tudja mit!
Ha végiggondolom, tiszta hülye vagyok, hogy ennyi pénzt kiadok! Ám mégis csak azt gondolom, van egy saját kocsim, és nem kell többet tömegközlekednem!
Természetesen utólag mindig okosabb az ember, és ez most is így van! Rengeteg idegeskedéstől, és némi felesleges pénzkiadástól tudnám magam megkímélni, ha most állnék neki az egész hercehurcának...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése