2010. február 3., szerda

A tömegközlekedés szépségei

Miután tegnap beláttam, hogy nem lehet autót venni egyik napról a másikra, ma ismét megerősített a csodálatos PK Rt. abban, hogy inkább ne egyek hónapokig, de vegyek egy autót!

Szokás szerint reggel a 8.15-ös 23-assal indultam dolgozni. Ma a busznak nem kicsit volt már ekkor ferodol és égett gumiszaga, de mivel ez mindennapos dolog, meg sem lepődtem.

Viszont uránvárosból a 8.30-as 27-essel folytattam szokásos utam. Ez még nem is baj, sőt, a busznak sem volt semmi "bűze". Nem telt el azonban sok idő, és egy idős házaspár beült mögém. Feltételezem, hajnalban szoktak reggelizni, mert órákon keresztül emésztett sültkolbász szag áradt előre füleim mellett, egészen az orrom receptoraiig! Aki már járt úgy, hogy sültkolbász fogyasztása után két órával böfögött egy nagyot, az pontosan ismeri ezt a leírhatatlan bűzt! Gondolom ez még az ő kopott orruknak is feltűnt, mert bekaptak egy málnás Aro-s cukorkát, és a továbbiakban már málnás-emésztett-sültkolbász-szag áradt belőlük folyamatos beszédüknek köszönhetően!

Beletörődve igyekeztem inkább a telefonommal vívott Backgammon csatára fordítani minden figyelmem, mikor egy idős bácsi foglalt helyet mellettem, és olyan irtózatos pisaszag áradt belőle, hogy az előttünk ülők is megfordultak fennakadt szemekkel!

Gyomrom forgását némileg elősegítette, hogy egy újabb illatáradat bombázta szaglószervezetem, mikor egy ápolt külsejű (de tényleg!) ember felszállt a buszra, és olyan bagószaga volt, mint aki egyszerre 3 cigit dekkelt el felszállás előtt!

Ezekben a pillanatokban realizálódott bennem, hogy milyen jó is, amikor kinyitják az összes ajtót...

Időközben Pisi bácsi és Bagó úr leszálltak, de Mr. és Mrs. Málnás Emésztett Kolbász még mögöttem folytatta végeláthatatlan eszmecseréjét. A Búza téren azonban felragyogott a fény az alagút végén, mikor jeleztek! Búcsúzóul az idős hölgy még egy laza hasfalfeszítéssel párosított jobb orrlyuk befogással kisebb puckot helyezett el az ajtóban található lépcsőn!

Ezaz! Éljen a tömegközlekedés!

4 megjegyzés:

  1. egy újabb áthelyezett bejegyzés a régi blogról, még 2009. márciusából!

    VálaszTörlés
  2. na azért már kezdtem azt hinni h buszozol:D
    de ez tényleg ocsmány :S
    még jo hogy nem buszozom:)

    VálaszTörlés
  3. Nagy az Isten állatkertje, elfér benne sok barom...

    Nekem egyszer volt ilyen élményem: A Búza térről mentem hazafelé távolságival, amikor egy erősen bűzlő öreganyó felszállt a kórháznál. Olyan erőteljes húgyszaga volt, párosítva áporodott aluljáró-csövesszaggal, meg alsóneműn szétkent kakapürével, hogy a sofőr a következő megállóban lekúrta a buszról...és még a nyanyának állt feljebb...

    VálaszTörlés