2010. július 5., hétfő

SAGE Comp Kft.

Mint azt már mind tudjátok, Tomi és én egy jó ideje azon fáradozunk, hogy beindítsuk közös vállalkozásunk. Jelentem, ezen folyamat vége felé közeledünk!
Jelenleg ott tartunk, hogy ha minden jól megy, akkor a héten megnyithatunk. A cég neve (mint azt a bejegyzés címe is sejteti) SAGE Comp Kft. A név eredete könnyen kitalálható, ha valaki tudja, hogy Tomi Sarlós, én pedig Geresics családnévvel jöttünk eme időjárási viszontagságokban gazdag világra. Az, hogy melyikünk nevének kezdőbetűi kerüljenek előre, nem sok vitát váltott ki kettőnk között. Esetleg, ha később merőben más profillal szeretnénk pénzt keresni, akkor majd az én nevem kerül az élre. Halkan megjegyezném továbbá, hogy a SAGE angol szó bölcset jelent, ebből már adódik is a cég mottója: "SAGE Comp Kft., a bölcs választás". Lesz honlapunk is előbb-utóbb, ahol lesz webshop is. Ez azért is lesz jó, mert az ember saját maga válogathat a termékek között, ami egy újabb csodálatos asszociációs folyamatot indított be Tamás bátyjánál (én vásárlok a SAGE-nél, az én angolul i), és ebből lett a webes felület iSAGE elnevezése. Aki nem érti, kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét, hogy hogy olvasná ő fel angol kiejtéssel. Mosom kezeim, nem én találtam ki!
Mindenesetre ha bárkinek bármilyen számítástechnikai igénye merülne fel, ne habozzon, jelentkezzen nálunk! Aki másnál vásárol, arra megharagszunk, és folyamatosan a legsz@arabb Sofőr-poénokkal bombázzuk, egészen az öngyilkossági kísérlet harmadik sikertelen műveletéig. Gyakorlatilag bármit be tudunk szerezni, és mindezt rövid határidőkkel, a lehető legversenyképesebb árakkal igyekszünk megtenni, szóval ne ijedjetek meg, ha valami nincs készleten, és Ti olyat szeretnétek!
Ja, ha majd jöttök hozzánk a Nagy Ferenc tér 9-10.-be nézzétek meg alaposan, nehogy az utánunk egy héttel nyíló, velünk szemben elhelyezkedő fele akkora, Bundows nevű boltba menjetek be. Bizony, a minap erősen elkámpicsorodott tekintettel jött oda valaki, hogy most hallotta, hogy mi számítástechnikai szakboltot nyitunk, ami már csak azért is "jó", mert ők is. Természetesen foglalkoznak majd használt termékekkel is, akár csak mi. Remek lesz. Mindenesetre, ha valaki 1-es busszal jön, akkor leszáll a Csontváry u. megállónál (a Nevkónál), és átmegy az úttesten (alapos körülnézés után), majd a bal kéz felé eső panel aljában megtalálja szerény kis üzletünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése