2010. február 22., hétfő

Délelőtti csavargás

Délelőtt kicsit körülnéztünk. Suziba 5-en beszálltunk, és elindultunk boltfelfedező körutunkra. Az egész környéket bejártuk (na jó: nem, inkább csak köröztünk Caorle-ben), megnéztük a belvárost, jártunk a tengerparton, áruházakat, boltokat kerestünk. A Penny az egyetlen, ami otthon is van. Caorle amúgy 5-6 km-re van tőlünk, mi ugyanis Caorle mellett Porto Santa Margherita területén lakunk. Mindenesetre elautókáztunk 15-20 km-t szerintem, és az egyetlen bolt, ami vasárnap is nyitva van (délelőtt), az tőlünk kb. 500m. Vettem ott kenyeret, multivitamin-italt, és 3 különböző olcsó sört, kipróbálni, hogy melyiknek van normális iható íze.
Egész nap émelyeg a gyomrom, csomó van a torkomban, és állandó elkeseredettség jellemzi kedélyállapotom. Eddig azt hittem, hogy mégsem vagyok olyan tuskó, mint gondoltam, és durva honvágyam van. Viszont lehet, hogy benyaltam valami vírust, és ez a bajom. Mindenesetre most ettem, és már jobban érzem magam, nem émelyeg a gyomrom. Annyira…
A tengerpart csodás volt! Ma nem esett, nem fújt a szél, még a nap is kisütött! Csináltam néhány fotót, remélem, nemsokára fel tudom tölteni azokat. A víz sós! Megnyaltam az ujjam, majd 2 percig köpködtem. A víz mindenesetre hideg és zavaros. Kimertem egy marék „iszapot” (homokot), és ami a furcsa volt, hogy víz illata volt. Nem büdös iszap, sem semmi, amit otthon érezni lehet. Egyszerűen tiszta, jól kivehető víz illatú.
Lassan megpróbálom aktiválni a netet.
Holnap meló. Kemény napoknak nézünk elébe. Este lehet, írok majd még egyszer.

3 megjegyzés:

  1. Képek a szállásról, és a délelőtti sétáról:
    http://picasaweb.google.com/geresics/0221DelelottiCsavargas#

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo kis szállásotok van bekker!!
    a tengerpart meg kicsit koszosz sztm:D
    és melyik volt a jobb sör? :P

    VálaszTörlés
  3. aszondjad, hogy mennyit fizettél a sörér' :)

    VálaszTörlés