2010. március 5., péntek

Eseménytelen péntek

Március 5.
Ma gyakorlatilag semmi érdekes nem történt. Ma is dűbeleztem, kevertem, anyagbeszereztem, egyeztettem. Viszont elmondhatom, hogy ez nem az én napom volt. Ma minden lefelé esett, és azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem. Erre jó bizonyíték, hogy elsőnek megfejeltem a majdani klíma falból kiálló rézcsöveit, ami kisebb sebet is eredményezett a homlokomon, később mikor az állványról beléptem egy ablakon, a téglát fejeltem meg izomból (pukil), ebédidőben a hűtő mélyhűtő ajtaját stukkoltam meg, és az arcom is kapott egy nagyobb mennyiségű meleget, mikor méteres lángokkal égettem el két napi (egy teljes raklapnyi) ragasztós-zsákot.
Meló után megint bevásároltunk, és fontosnak tartom megemlíteni, hogy sörkóstoló/összehasonlító tesztemen egy újabb, dán versenyző indul, csak azért, mert literes dobozos, és az ára is csak 2.05€! Lassan összejön egy szép teszt, csak győzzétek kivárni. A nagy sört egyébként szombatra, vagy vasárnapra tartogatom, ugyanis aki még nem tudná:
WTCC (túraautó világbajnokság) indul szombaton 20.00-kor (időmérő – 20.45-ig) és vasárnap 18.00-20.15-ig (2 futam!), amin végre egész évben ott lesz Michelisz Norbi (a képen)! Már biztosan mindenki számtalanszor hallott róla tőlem, de akkor sem győzöm hangsúlyozni, hogy Ő nem bevásárolta magát, hanem a tehetsége miatt jutott ki! Tavaj egyébként Jan Todt adta át neki az év tehetsége díjat! Szóval mindenki drukkoljon egy igazán tehetséges magyarnak!
Továbbá ma a Tomi telepített az otthoni kiswinyómra egy XP-t, és most már nem csak hallom, de látom is Zsu-t Skype-on! Köszönjük Tamás! De tényleg.
Ma amúgy egész nap sütött a nap, és fújt kicsit a szél. Luka azt mondta, hogy holnap hóesés lesz. Nehezen tudom elhinni, és remélem Ő is csak viccnek szánta. A múltkori eső-jóslata bejött. Ha ez is bejön, máris lepipálta Szilárd bácsit, méghozzá ne is akárhogy!

3 megjegyzés:

  1. én akkor ott voltam mohácson én :)
    sőt talán a képet is én csináltam én :D
    like :$

    VálaszTörlés
  2. Sziamia! Én elmulasztottam jó utat kívánni, szal remélem így utólag jó volt :) Időtlen idők óta most akad először pár szabadnapom zsinórban, szal most végigolvasom a blogokat :)
    Meg összeállítom az esküvői programot, mert azzal már egy ideje lógok neked... Remélem azért aug 20-ra hazaérsz majd.

    VálaszTörlés