2010. március 10., szerda

Kényszerpihenő

Március 10.
Hiába reménykedtünk. Reggel szakadó hó, tomboló szél, é 5.35-től áramszünet ébresztett minket. Biztos, ami biztos, mi indulásra készen álltunk, azonban a várt hívás csak nem érkezett. 6.50-kor végül meguntam a várakozást, és felhívtam Lukát a mobilomról, és mondta, hogy 120km/h-s szél van, és esik a hó, tehát nem mehetünk dolgozni. A mai napunk tehát kényszerpihenőre sikeredett.
Ma leginkább csak döglöttem az ágyamon, és Settlers 3-aztam. Még jó, hogy indulás előtti nap felraktam, hátha lesz valamikor felesleges időm… A többiek sem csináltak ma sok mindent, unalmukban a legtöbben ettek, Gyula és Pali elmentek boltba.
Ekkor felhívta Éva a Gyulát, és közölte, hogy már csak vele hajlandó beszélni. Délután Skype-on ismét beszéltek, és megtudtam, hogy a szaromon hazudok, és lecigányozom az Olasz népet. Erre reagálnék.
A szarom, az ez a blog. Először gondoltam azt mondom, hogy ha nem tetszik (a szar szó gondolom ezt takarja), nem kell olvasni, azonban eszembe jutott, hogy Howard Stearnt is többen hallgatták gyűlöletből, mint szeretetből. Tiszteletben kell tartanom, hogy nem mindenkinek nyeri el a tetszését a blogom.
Hazudok, mert azt állítom valótlanul, hogy az volt megbeszélve (amikor Éva behívott ötünket és a Barkóczy Ferit megbeszélni a részleteket), hogy a februári egy hetet az Éva jön, és kifizeti nekünk, és ha otthonról küldünk valami cuccot, akkor azt Ő lehozza. Nem hazudni akarok, de így emlékszem én, és még rajtam kívül négy ember, akikkel együtt dolgozom. Ezt hívják kollektív rosszulemlékezésnek ezek szerint.
A cigányozásra utoljára térnék vissza, mert már nagyon unom a témát. Kiegészítettem a bejegyzést, mert valóban értelmezhető úgy is a szöveg, hogy az összel Olasz állampolgárra értettem. A kiegészítés: „FIGYELEM! AKINEK NEM INGE, NE VEGYE MAGÁRA! A KÖVETKEZŐKBEN SZIGORÚAN A SAJÁT TAPASZTALATOM, ÉS FELINDULÁSOM ÍROM LE AZOKRÓL AZ OLASZ ÉPÍTŐMUNKÁSOK EGY RÉSZÉRŐL, AKIKKEL TALÁLKOZOM NAP-MINT-NAP! NEM A TELJES OLASZ TÁRSADALOMRA ÉRTENDŐK AZ OLVASOTTAK, CSAK ARRA, A PÁR MUNKÁSRA, AKI ILYET CSINÁL!” Így remélem senkit nem sértek meg, aki nem cigány módjára viselkedik. Pont ma mondták a többiek, hogy tegnap látták, ahogy bemegy a munkás a lépcső alá vizelni, majd később ott vakolt térdelve, és talán még bele is tenyerelt. Gratulálok neki, ügyes fiú. Amúgy kíváncsi lennék, hogy a Zoli mit reagálna, ha például Véménden pakolná le a hungarocellt a Sprinterről, és közben odajönne valaki, és a szeme láttára lehugyozná azt, amit 2 perc múlva be kellene vinnie, és még az arába is vigyorogna ezek után. Nem ismerem túl jól a Zolit, de szerintem olyan pofont adna neki, hogy két hétig süket lenne. Aki ilyet csinál (az az egy ember), számomra továbbra is cigány marad. Téma lezárva részemről.
Mindenesetre meg lettünk nyugtatva, hogy az Arturo látja a munkánkon, hogy még soha nem csináltunk ilyet (ha ez vicc akart lenni, mi nem nevettünk), de hajlani látszik az órabérre való átállásra, mert látja, hogy ha belejövünk, akkor menni fog. Pár perccel később megtudtuk, hogy a Bruno szerint gyorsabban dolgozunk, mint az Ő emberei. Holnap lesz elméletileg egy megbeszélés, és pénteken este talán már tudunk is valamit. Mellékesen jegyezném meg, hogy három hete is itt tartottunk, de azért letettünk valamit az asztalra, ami Évának jó tárgyalási alapot adhat, szóval már tényleg csak napok kérdése lehet, hogy ez az egész idegőrlő, agyrém bizonytalanság megszűnjön, és végre mindenki megnyugodjon. Megtudtuk, hogy a Zoli, és a Nyéki Feri jönnek (valószínűleg) vasárnap körülnézni.
Közben továbbra is fújt kint a szél, esett a hó. Délután öt után le is mentem a partra, ahol nagyon fújt a szél. Képek a szokásos helyen, a videók (2db) most már korhatár nélküliek. A látvány természetesen megint meg sem közelíti az élőben látottakat. Gyönyörűnek tartom továbbra is a tengert, és nagyon szép, ugyanakkor félelmetes a hullámzás. Alig várom, hogy olyan jó idő legyen, hogy simán lehessen egyet csobbanni.
Este próbáltam hívni Lukát a holnappal kapcsolatban, de nem vette fel, és nem jelzett vissza semmit, azonban nem hiszem, hogy kiengednek minket ilyen időben.

4 megjegyzés:

  1. Muszáj volt lemennem a partra, mert nem hiszem, hogy még egyszer tengerparton leszek, mikor havazik! Simán megérte a hideget.

    VálaszTörlés
  2. ilyenkor nem tudtok bent dolgozni? Azt írtad az rossz időre van "félretéve". Vagy azért nem ennyire rosszra? :D

    VálaszTörlés
  3. Azok esős időben csinálhatóak. Most a teljes építkezést állították le, szóval be sem mehettünk az építőterületre.

    VálaszTörlés