2010. március 4., csütörtök

Szeles csütörtök

Március 4.
Ma gyakorlatilag egész nap fújt a szél. Eleinte kevésbé, később azonban jobban. Olyannyira, hogy majdnem ránk esett a „professzionális” állvány egy darabja, de szerencsére kb. 1 méterrel mellettünk landolt. Azért ennyire nem rossz a szerkezet, csak valaki azt az egy oldalfalat csak odatámasztotta a falhoz pár napja, és most lefújta a szél. Pont mellénk.
Lukával ma ismét alkalmam nyílt beszélgetni, miközben épp hálót vadásztunk, és kérdezte, hogy voltunk-e már Velencében. Mondtam, hogy még nem, de én mindenképp el szeretnék menni. Ekkor szólt, hogy vonattal menjünk, mert az pár euró, autóval viszont a parkolás 40 euró is simán megvan. Megfontolandó.
Megtudtam, hogy Arthuro nem, viszont Bruno nyaral. Továbbá az is kiderült, hogy Éva is épp síel. Szóval mindenképp várnunk kell a jövő hétig, ami több okból sem jó (lásd tegnap).
Kaja után – a nagy szél miatt – kimentem a partra. Készítettem is néhány képet és videót, amiket megtaláltok a szokásos helyen megtaláltok. Sajnos a kamerázás nem azonnal indul, ezért kb. egy másodperc néha hiányzik az elejéről. Figyelem! Csúnya szavak hangzanak el, ezért tizenhat éven aluliaknak nem javasoljuk (16). Hihetetlen az élmény! A látvány, és az egész felfoghatatlan! Fogalmam sincs, hogy mi tetszik benne, de nagyon jó volt, hogy kimentem. Sajnos a képek nem sikerültek túl jóra, mert a nap már igencsak lemenőben volt. Az első és az utolsó kép között csak pár perc volt, de a sötétedés szemmel látható! Két képet vakuval csináltam, azok a fekete alapon fehér pöttyösek. Azt hiszem a felcsapódó vízcseppek lehetnek, vagy valami hasonló. Nézzétek meg a képeket, és felejtsétek is el azokat (pláne a videókat :P), mert semmit nem adnak vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése