2010. március 13., szombat

Lassú szombat

Március 13.
Ma három hete, hogy itt vagyunk. Viszont nem történt semmi érdekes. Szép, javarészt napos időnk volt. Munkául ma befejezéseket csináltunk több helyen, illetve egy utolsó haladós részt még felragaszkodtunk. A nap legizgalmasabb pontja talán az volt, mikor ragasztószalagot szedtem le, és hogy elérjem, a létra legtetején kellett állnom. Mondjuk, ha nagyon akartam volna, találtam volna (pl. a vakolósoknál) magasabb létrát. Mellesleg csak mi dolgoztunk ma, egy árva lélek nem járt az építkezésen. Viszont a szomszédoson volt valaki, aki egy (természetesen piros) Ferrari F430-assal jött. Teljesítményadó ide, vagy oda, csak elcserélném a Swiftre, még ha nem tudnám hazahozni benne a cuccaim, akkor is.
Ha már a Ferrarit emlegetjük, ma volt a Formula 1 időmérője, és én lemaradtam róla sajnos. Mindenesetre holnap a futamot látom majd a német RTL-en, és ez azért kárpótol, hiszen F1 nélkül nem kerek az élet. Az viszont már ma ebéd alatt is kiderült, hogy nem mind ugyanazokat az embereket szeretjük. Érdekes lesz a holnapi futam számunkra, még ha a versenyen nem is történik semmi. :)
Mindenesetre a kedvencem, Vettel nyerte az időmérőt, és ez okot ad a bizakodásra, ám természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az első 2 futam még nem jelent általában semmit. Schumi a hetedik helyről indul, ami szerintem 3 év kihagyás után, és az F1-ben túlkorosnak számító életkorral szerintem ez nem rossz eredmény. Elméletileg rengeteg újdonág van ebben a sportban, és nem csak az új csapatokra és pilótákra gondolok. Megváltozott (ha jól tudom) a pontrendszer, a tankolás, és még sok más, amikről sajnos nem tudok semmit, ugyanis Skype-olás közben szoktam megnyitni az olvasandó cikkeket, amiket szétkapcsolás után olvasok, hogy ne fogyjon a net-idő, azonban mivel ilyenkor már fáradt vagyok, nem olvasom el a tizedét sem mint általában. Ha valaki kommentben ír szabálymódosításokról, az kap tőlem egy pirospontot!
Szóval holnap futam. Hajrá Vettel! Hajrá Schumi! Hajrá Ferrari! Hajrá Force India! … és hajrá mindenki, aki nem Hamilton!

2 megjegyzés:

  1. Jól tudod, megváltozott a pontrendszer; már az első tíz helyezett kap pontot, az első talán 25-öt, az utolsó egyet. Viszont a többit én sem tudom. :(

    VálaszTörlés
  2. asszem nem lehet futam alatt tankolni, így ilyen 3mp-s pitstopok lesznek, de ez nem tuti :)

    VálaszTörlés