2010. március 22., hétfő

Megérdemelt pihenés

Március 21.
Ahogy tegnap terveztem, ma nem csináltam semmit.
Próbáltam a lehető legtovább aludni, reggelire bundáskenyeret csinált a Kaszi, utána játszottam, ebédre rántott csirkecombot kaptunk sült krumplival Gyulától, majd újabb pár óra játék után felsepertem, és a szokásos Skype-olásig ismét játszottam.
A mai nap tanulsága, hogy még a Settlers III-ban is egyre nehezebbek a pályák. Két pályát is elölről kellett kezdenem, márpedig itt egy-egy pálya akár 2-2,5 óra is lehet. Kicsit vicces, hogy este a német MTV csatornán látható Game On c. műsorban pont bemutatták a Settlers VII-et (Siedlers 7 címen). Amúgy ebben a műsorban annyi frissen megjelent játékot mutatnak be, hogy mikor hazamegyek letölteni (bocsánat, megvenni) sem lesz időm mindet, nemhogy kipróbálni, vagy ne adj Isten, végigjátszani…
Mindenesetre próbáltam magam kipihenni amennyire lehet, de azért ez az egy nap nem kettő. Gondoltam ugyan ismét a nyelvtanulásra, de hát ismét elmaradt. Így sosem fogok megtanulni olaszul az az érzésem.
Szóval itt ma nem történt semmi. Sajnos otthon viszont igen, és amit még jobban sajnálok, hogy nem lehetek ott, mikor egy nagyon jó barátomnak akár egy vállon-veregetés is sokat jelenthetne. Természetesen, ha otthon lennék sem segíthetnék többet, de akkor is nagyon rossz, hogy nem állhatok még csak mellette sem. Jó azonban tudni, hogy a többiek ott voltak, ezért szeretem ezt a társaságot annyira!

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ha magyar dal szól a Nóta TV-n, akkor iszunk egy pálinkát party volt... ismerős ;)

    VálaszTörlés
  3. Nem voltam sokáig, de az alatt az idő alatt is rengeteget ittak:)

    (Bundáros kenyér?:D)

    VálaszTörlés
  4. Helyes-helyes! Majd remélem valaki azért beszámol!
    (Lekváros bundáros kenyér!:P)

    VálaszTörlés
  5. Sofőr te sose főzöl? Olyan bejegyzést még nem olvastam, amiben az állt volna hogy pl. "ma paprikás krumplit kaptunk Sofőrtől" :D

    VálaszTörlés