2010. március 28., vasárnap

Nyugodt szombat

Március 27.
Ha minden napunk ilyen lenne, akkor nem nagyon lenne miről írnom. Nyugodtság volt egész nap. A ragasztóhiány miatt ma sem kezdtünk sokkal korábban, és valamivel 17 óra után el is jöttünk. Gondolnunk kellett a hétfői kezdésre is, mert ha most elhasználunk mindent, akkor hétfőn kitudja mennyit csak ácsorgunk.
Érdekesség, hogy a helyi munkások, akik szombaton dolgoznak, minden hétvégén kapnak reggelit a vezetőségtől, pontban 9:30-kor. Odaviszi az építkezésre az egyik építésvezető, mindenki eldob minden szerszámot, és közösen esznek, majd utána mindenki dolgozik tovább.
Tíz órakor már bent voltam az Expertben reklamálni. Természetesen megint várnom kellett, de most nem sokat. Ezúttal egyenesen a kiscsajhoz mentem, akivel a múltkor beszéltem, és mondtam neki, hogy probléma van. Elmondtam mi a baj, megmutattam az olasz SMS-eket, beszélgettünk kicsit, hogy elmagyarázzam, hogy nem én vagyok a hülye, hogy elhasználtam volna a krediteket mielőtt megújítják a 100 órát, majd mikor belátta, felhívta a TIM ügyfélszolgálatot. Kiderült, hogy rendszerhiba történt, és bár a rendszer kiküldte az értesítő SMS-t, mi mégsem kaptuk meg. Visszakapjuk a 15€-t a számlánkra, melyből azonnal 10€ meg is jött, de egy munkanap csak ennyit tud beállítani a rendszerük (!), ezért hogy holnap már tudjunk netezni, most fel kell töltenünk a kártyát 15€-val, és a másik 5€-t pedig majd valamikor a jövő héten töltik vissza. Remek. Csinálnak egy rendszerhibát, amitől két teljes napig nem tudjuk használni amit már kifizettünk, és hogy holnap működjön, ne csak majd valamikor, vegyek újabb 5€-ért krediteket. Ki van ez találva, nem?
Az időjárás ma már igazi áprilisi bolond időjárás volt: reggel sűrű köd, ebédre ragyogó napsütés, délutánra ismét köd, végül estére ismét kitisztult minden.
Ebéd után elaludtam, és álmomban repültem az építkezés felett a napsütésben. Szép volt a kilátás, hát csináltam is pár fényképet. Mikor felébredtem, megnéztem a gépem, és rajta voltak a fotók, amiket Ti is megtekinthettek a webalbumomban! Aki nem hiszi, kattintson, aki elhiszi, az is, mert a képek tényleg jók lettek! Valamivel később csináltam egy-két képet az első házról, amit szigeteltünk, majd folytattam a munkámat.
Ma nem igen történt más említésre méltó dolog. Így, hogy nem történik kétpercenként valami negatívum, és még a nap is kisüt, így azért más szájízzel értem haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése