2010. március 28., vasárnap

Vasárnapi szuper-mozi

Március 28.
Ma gyakorlatilag nem történt semmi, igazi pihenőnapot tartottunk ismét. Mivel Velence 60km-re van, ezért én el szerettem volna menni, de a többiek anyagi okokból a maradás mellett döntöttek, egyedül pedig nem akartam menni.
Délelőtt bevásároltunk, Tibi és Gyula főztek, majd ebéd mellett Formula 1-et is fogyasztottunk, igaz csak ismétlésről, és már tudtam ki fog nyerni, illetve, hogy mik fognak történni. F1 után mindenki mást csinált, én pl. játszottam kicsit, illetve az újra működő internet-kapcsolatnak köszönhetően feltöltöttem a két elmaradt bejegyzést.
Este szokás szerint Skype-oltunk, majd vasárnapi szuper-mozit néztünk! A laptopon az egyetlen film a Barlangember, amit vidáman végig is néztünk.
Holnap újra munka, de már csak hármat kell dolgoznunk, és megyünk haza!

4 megjegyzés:

  1. DEjooooo én nekem még sokat kell melozni és aludni h haza menjek:S:) de igyekszem jo lenne már otthon lenni!! neked meg jó utat és ovatosan ha nem beszélnénk!

    VálaszTörlés
  2. Tala, Te is írhatnál már valamit, mert nem tudok rólad semmit... Szerintem nem csak engem érdekelnének a részletek!

    VálaszTörlés
  3. na ja nincs idöm semire érted semire!!:S MElo azt alvás enyiböl áll a napom!! én nme vagyok nagy blogos nem tok enyit irni!:) MAjd személyesen elmondom ugy élvezetesebb!
    JA amugy én probáltalak hivni telon!!:D:D de valami hülye gyerek hangpostát adott meg:D:D
    na mind1

    VálaszTörlés
  4. Szóval Te voltál az a ...! Világosan felmondtam, hogy ne hagyj üzenetet, erre kapom az értesítő SMS-t. Mondom csak meghallgatom ki volt az, erre egy másodperc után vége. Boldog voltam, gondolhatod! ;)
    Csak kíváncsi voltam.
    Amúgy folyton be vagyok kapcsolva, csak úgy ingadozik a térerő, hogy hol semmi, hol maximum, és közben hozzá sem értem a telefonhoz. De nem csak a Vodafoné, de a többieké kevésbé. :(

    VálaszTörlés